I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ознаке

понедељак, 11. април 2011.

Mini Cooper S R56 JCW


Mini?
Zver iz kraja.

                                        
Mini.Ikona koja traje jos od 1959.godine.Menjao je svoj oblik,dizajn,namenu,ali uvek je ostajao Mini.Vozili su ga gradski mangupi,vlasnici piljara,nastavnici,plejboji.On je i dalje ostajao-Mini.Nekada ponos Britanske auto industrije,danas perjanica BMW-a.Izasao iz garaze Johna Coopera,najsnazniji ikada,pred vama je prava zver-Mini Cooper S R56 JCW!

John Cooper Works(JCW),od svog osnivanja 2000.godine odgovorna je za proizvodnju dodataka koji upotpunjuju izgled i performanse Minija.Svoje proizvode prodaju u svojevrsnim kit-paketima,sto je i ustaljena praksa u svetu tjuninga.
 Osnovni kit radi se pod oznakom "Cooper",pored sitnih izmena na karoseriji,izduvnoj grani kao i glavi cilindara,izdvaja se popularnim straftama na haubi.Takodje,snaga osnovnog modela je diskretno porasla na 126KS.
 Sledeci u nizu jeste "Cooper S",sa dodatno promenjenim sistemom za paljenje,izduvom,jedinstvenim brojem motora i sertifikatom potpisanim od strane G-dina Coopera.Usisnik za vazduh postavljen na prednju haubu sugerise impozantnu snagu od tacno 200KS.
 Dolazimo i do kita koji sa ponosom nosi nas predstavljeni lepotan,"Cooper S R56".Predstavljen je 2007.godine,za razliku od gore pomenutih,a na iznenadjenje ljubitelja,
opremljen je turbo-punjacem koji omogucava 
fantasticne performanse,maksimalnu izlaznu snagu od 211KS pri 6000 O/MIN i maksimalni obrtni moment od 260 NM.Ubrzanje 0-100 KM/H iznosi svega 6,5 S.Od tehnoloskih poslastica tu su sistemi kao EDLC-Electronic differencial lock control,varijabilna blokada diferencijala u vrednosti 0-50%,DTC-Dynamic traction control,najmodernija kontrola trakcije direktno preuzeta sa najprestiznijih BMW-ovih kupea,koja cvrsto drzi ovu malenu zver sve do maksimalne brzine od 240 KM/H.
  Za potpunu personalizaciju i
individualizaciju zasluzne su
specijalne boje,jedinstveni
prednji kao i zadnji branik,atraktivan krovni spojler i vec tradicionalni usisnik koji sugerise da je ispod haube pravi biser u supermini klasi.Specijalne ultra-lake felne u karakteristicnoj crnoj nijansi pojacavaju sportsku pojavu kojom ovaj Mini odise.
  Enterijer dodatno naglasava sve ono sto se spolja moze naslutiti.Nappa kozne kadice sa naglasenim rucno radjenim rubovima u drugoj boji,kombinacije karbona i atraktivnog aluminijuma dominiraju celom unutrasnjoscu,iznad prelepo oblikovanog tocka upravljaca nalazi se specijalni JCW Shift indicator koji,kao i na vozilima homologiranim za trke,sugerise promenu prenosa..
 Iza volana ovog automobila nemojte ocekivati Rowana Atkinsona kao Mr.Beana.Jedino zajednicko sa njegovim cuvenim originalnim Minijem jeste amblem.
 Kao potvrda toga koliko malo zajednickog ima sa prvobitnom filozofijiom Minija je i cena koja u Srbiji iznosi 28.993 Eura sa PDV-om,koliko staje osnovni model na koji mozete dodati i jos par opcija koje ce te dodatno platiti.
 Niti su njegove performanse Mini,niti je njegov novi karakter Mini,niti je cena Mini,ali ovo je najbolji Mini ikada!

Нема коментара:

Постави коментар